Tuesday, June 7, 2011

Narodziny nowoczesności

Posted by Tomek Skupieński On Październik - 17 - 2010


 

 

 

 

 

Doczekaliśmy się. Wystartowały serwisy internetowe Hanny Zdanowskiej i Dariusza Jońskiego, głównych kandydatów w walce o fotel Prezydenta Łodzi.


Serwisy są zrobione nowocześnie, widać, że pracowali przy nich specjaliści. To dobrze, bo oznacza to, że kandydaci:

  • poważnie traktują wyborców, którzy ich strony mają odwiedzać i chcą dostarczyć im możliwe pełnej informacji na swój temat w przejrzysty i czytelny sposób
  • przekonali się o konieczności profesjonalizacji komunikacji internetowej, o czym świadczy ich fachowe wykonanie

Strony są dopieszczone graficznie, przyjazne dla użytkowników i posiadają odnośniki do kanałów social media kandydatów – politycy wreszcie chcą być bliżej wyborców. Cieszy mnie także obecność blogów. To ważna forma komunikacji, wyraźnie jak dotąd zaniedbywana przez łódzkich polityków.

Mam tylko nadzieję, że strony i kanały w mediach społecznościowych po kampanii nie umrą, co jest najczęstszym grzechem polityków, nie tylko łódzkich. Czas pokaże.

Zapraszam do zapoznania się z serwisami. To pierwsze w pełni profesjonalne witryny łódzkich polityków, także naprawdę warto.

 

Podoba Ci się mój post? Podziel się nim!

3 Responses to “Narodziny nowoczesności”

  1. Ktoś pisze:

    Nie wiem, czy poważnie traktuje wyborców, albo raczej sam urząd Prezydenta miasta ktoś, kto prezentuje taką stronę nie zamieszczając na niej programu…U pani Zdanowskiej przeczytałam pełną frazesów, krótką i ogólnikową wizję, u Jońskiego nie znalazlam nic! To, że forma jest elegancka i profesjonalna może cieszyć zainteresowanych tematyką marketingu politycznego, ale mieszkańcom Łodzi zainteresowanych przyszłością miasta nie wróży dobrze…

    Odpowiedz
  2. Tomasz Skupieński pisze:

    Obydwaj kandydaci zaprezentowali skrócony program, w zasadzie manifest programowy.
    Hanna Zdanowska – „wizja Łodzi” – http://www.hannazdanowska.pl/wizja_lodzi.html
    Dariusz Joński – Strona główna – http://www.dariuszjonski.pl/
    Biorąc pod uwagę to co dzieje się w Łodzi powstanie stron i tak jest ogromnym postępem. Należy się z tego cieszyć – łodzianie mają kolejną możliwość kontaktu ze swoimi wybrańcami. Na analizy przyjdzie czas wkrótce.

    Odpowiedz
  3. Naga prawda o Tomaszewskim czyli podsumowanie internetowej kampanii wyborczej « Marketing Polityczny pisze:

    [...] ją zaczął w drugiej połowie października, kiedy to Hanna Zdanowska i Dariusz Joński wystartowali ze swoimi serwisami. Gdyby Włodzimierz Tomaszewski nie przespał wakacji w tej kategorii znalazłby się wyżej w moim [...]

    Odpowiedz

Leave a Reply

*

Żona Napieralskiego i marketing społeczny

Z okazji święta 8-go marca SLD zaprezentowało spot, w którym przewodniczący SLD z żoną zachęcają kobiety do przeprowadzania badań profilaktycznych [...]

Podoba Ci się mój post? Podziel się nim!

Janina Goss jedynką do Sejmu?!

Tomasz Machała, w swoim serwisie „Kampania na żywo” opublikował notkę Dominika Sikory, w której rozważany jest kształt łódzkiej listy Prawa [...]

Podoba Ci się mój post? Podziel się nim!